Forum  www.jaf.fora.pl Strona Główna www.jaf.fora.pl
PROGRAMY ,FILMY , MUZA , AUTA ,GRY , XXX
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mądre Kości 3.0

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jaf.fora.pl Strona Główna -> GRY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
howas
Młody moderator
Młody moderator



Dołączył: 22 Lis 2006
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto

PostWysłany: Wto 14:47, 03 Kwi 2007    Temat postu: Mądre Kości 3.0




Mądre Kości to gra planszowa, w której brać może udział jeden gracz - wtedy rywalizuje z komputerem, a także możliwa jest rozgrywka pomiędzy dwoma graczami. Każdy gracz ma do dyspozycji sześć pionków, kości, czterema dodatkowymi natomiast, wykonuje rzut, który determinuje dalsze możliwości ruchu po planszy. Blokowanie pionków swoich, bądź przeciwnika umożliwia zdobywanie dodatkowych ruchów.




Głowne zasady

Gracze rozstawiają swoje piony w pierwszej linii pól - najpierw komputer lub gracz - czerwonymi, a następnie gracz niebieskimi pionami. Po wykonaniu tych czynności gracz dokonuje losowania czterema dodatkowymi kośćmi.

Gracz ruchów dokonuje klikając w wylosowane cztery kości, w przypadku 2 graczy, gracz pionami czerwonymi posługuje się wyłącznie klawiaturą. Informacje jakie wynikają z czterech kości: pierwsza informuje nas, którym pionem na planszy będzie wykonany ruch, druga - o ile pól zostanie ten pion przesunięty, natomiast trzecia, informuje o kierunku (kierunków jest , czwarta kość z wylosowanych zalicza nam punkty za wykonany ruch.

Klawisze na klawiaturze:
kursory - ustawianie pionków na planszy na starcie gry.
1-8 - wybór kości, kroku, kierunków
Spacja - zatwierdzenie
Enter - potwierdzenie ostateczne ruchu na końcu
Delete - strata życia w przypadku niemożliwości wykonania ruchu.

Gra jak informuje autor może się zawieszać na komputerach "wolniejszych", np: 200 MHz i 32 RAM.

Więcej informacji znaleźć można w "Pomocy" oraz na stronie autora.


UWAGA!

W przypadku komunikatu, o braku plików np.: cncs32.dll ( u mnie tak było)- należy rozpakować plik cncs-dll.zip , znajdujący się w katalogu z grą po jej zainstalowaniu i wkopiować pliki dll do katalogu Windows/System


Warunki użytkowania programu

Jeśli chcesz ją używać dłużej niż 7 dni powinienieś koniecznie poinformować przynajmniej jednego swojego znajomego o tej grze.

Jeśli chcesz ją używać dłużej niż 14 dni powinieneś przysłać autorowi gry wyniki uzyskane w tej grze, czyli plik: mkosci.top.

Oczywiście wyniki możesz zawsze przysłać bez względu na powyższe warunki użytkowania:))))

Na stronie [link widoczny dla zalogowanych] będą zbierane wyniki graczy Mądrych Kości.

Kod:
http://rapidshare.com/files/24128023/MadreKosci_3.0.zip.html


Kod:
jareks


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jaf.fora.pl Strona Główna -> GRY Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin